Про ліцей

Основна роль еліти — давати зразки, приклади того, як жити, як морально вести себе в людських ситуаціях, як поглиблювати, підвищувати і збагачувати людські потреби. Тобто — творити культуру.

МИ ЗНАЄМО:

сьогодні в Україні є досвідчені спеціалісти в різних сферах знань. Але не вистачає людей, які були б не тільки компетентними у своїй справі, але й могли брати на себе громадську і моральну відповідальність за вирішення суспільне значимих завдань, котрі конструктивно реагували б на найменші зміни у загальному розвитку. Нова школа повинна підготувати таких людей. А для цього вона повинна мати концепцію того, що в цій школі складатиме основу педагогічної системи, визначатиме зміст освіти, стосунки між Учителем і Учнем тощо.

МИ ХОЧЕМО:

щоб ліцей став острівцем людяності й гуманізму, творчості й постійного пошуку, що її випускники на все життя засвоїли: якщо хочеш стати щасливим, то сповідуй золоте правило — розум у голові, чесність у серці, здоров’я в тілі.

МІСІЯ ЛІЦЕЮ:

забезпечити якісне засвоєння учнями базового рівня освіти, поглибити знання з політехнічних та природничо-математичних напрямків, сформувати такі загальнонавчальні вміння і навички, які дали б змогу вчитись усе життя, виховати людей, здатних вести здоровий спосіб життя, бути оптимістами, цінувати традиції народу України і примножувати їх.

НАШЕ ПЕДАГОГІЧНЕ КРЕДО:

„ У наших руках майбутнє – створимо його самі”
Будуючи заклад нового типу, ми вчимось і у власного минулого, і у чужого сучасного. Замість традиційної школи ми створюємо школу з традиціями.Ліцей для тих, хто бажає неможливого, має перспективні плани і надії, сповнений настроєм пізнавального романтизму.

ДОСТУПНІСТЬ:

Входи ліцею обладнані пандусом. Тому особи з особливими освітніми потребами можуть дістатися 1го поверху ліцею. Але всі навчальні кабінети розташовані на другому ( початкова школа) та третьому — четвертому  поверхах. Ліфт в ліцеї відсутній.

СТРУКТУРА ЛІЦЕЮ ТА ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ЛІЦЕЄМ:

Ліцей № 144 ім. Г.Ващенка м. Києва (надалі «Ліцей») є середнім загальноосвітнім навчальним закладом комунальної форми власності територіальної громади міста Києва на підставі рішення Київської міської ради від 02.12.2010 року № 284/5096 «Про питання комунальної власності територіальної громади міста Києва».

Територіальною громадою м. Києва Ліцей передано до сфери управління Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації, яке здійснює фінансування ліцею, його матеріально-технічне забезпечення, надає необхідні будівлі, інженерні комунікації, обладнання, організовує будівництво і ремонт приміщень, їх господарське обслуговування, харчування учнів.

Власником Ліцею є Київська міська рада.

Ліцей безпосередньо підпорядкований управлінню освіти Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації та підзвітний Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради.

Ліцей є юридичною особою, має печатку, штамп, бланки зі своєю назвою, ідентифікаційний номер. У разі переходу на фінансову самостійність ліцей має самостійний баланс, рахунок в установі банку, печатку, штамп, бланки зі своєю назвою, ідентифікаційний номер.

Ліцей є неприбутковою організацією.

На основі встановлених кабінетом Міністрів України нормативів фінансування здобуття загальної середньої освіти структура Ліцею складається з:

  • школи І –ІІ ступеня (1-7 класи) – спеціалізована школа з поглибленним вивченням окремих предметів з 5-го класу;
  • школу  П-ІІІ ступеня (8-11 класи) – ліцей.
Тож є у місті Києві
  • ліцей, який з дня свого заснування вміє бути сучасним;
  • учителі, які не тільки володіють передовими технологіями навчання, а й уміють поважати індивідуальність, вміють посміхатись…
  • учні, які прагнуть бути найкращими, хочуть більшого.

Ліцей створений на базі середньої загальноосвітньої школи, яка була заснована у 1957 році, має 34 класи, де навчаються 997 учнів.

Вибір батьками ліцею обумовлений прагненням знайти:
  • місце, де їхня дитина буде оточена теплом і турботою;
  • школу, де дитину сприйматимуть як особистість з її неповторними задатками, інтересами і потребами;
  • освітній центр, де вчителі прагнуть надати індивідуальну педагогічну підтримку кожному учневі, створюючи сприятливі умови для його творчого розвитку;
  • соціальний інститут, де виховують українця і громадянина світу;
  • дитячий центр, де прагнення кожного учня розвинути свій інтелектуальний потенціал реалізується під час проведення всіх позаурочних заходів;
  • навчальний заклад, в якому кожна оцінка є результатом наполегливої праці, а бажання вчитись — неодмінною умовою перебування в ліцеї;
  • центр авангардної педагогіки, в якому панує новий стиль педагогічного мислення.

ДОДАТКОВІ МОЖЛИВОСТІ:

  • школа інтелектуального розвитку якнайповніше розкриває здібності дитини. Допоможе опанувати навички лічби, письма, читання, роботи з комп’ютером, закладе ґрунтовні знання з англійської мови;
  • програма «Школа особистісного зростання творчої особистості» (творчі роботи, години інтелектуальних ігор, наукове товариство старшокласників) підготує до навчання у вузі, до наукового пошуку;
  • програма позаурочної активності центру творчості (хореографія, хоровий спів, театральна студія, танцювальний ансамбль та інші об’єднання за інтересами) розвине естетичні здібності та емоційний інтелект;

ЗАГАЛЬНІ ЗАВДАННЯ І ПРИНЦИПИ:

В ліцеї №144 панує тверде переконання, що кожен учень — це унікальна і неповторна індивідуальність. Наше завдання — зрозуміти кожну особистість та виявити до неї повагу. Тому наша головна мета полягає у створенні атмосфери турботи і підтримки учнів, яка б сприяла розвитку їхніх можливостей, задовольняла їхні інтелектуальні, емоційні і соціальні потреби.

НАША РОБОТА СПРЯМОВАНА НА ТЕ, ЩОБ ЛІЦЕЇСТ ЗМІГ:

  • оволодіти необхідними навичками з обов’язкових предметів;
  • розвинути здібності критичного мислення і незалежного висловлювання;
  • поповнити знання в тих сферах, які цікаві учневі і розкривають перед ним нові горизонти пізнання;
  • розвинути здібності приймати самостійні рішення;
  • навчити радіти навчанню і поважати освіту;
  • розвинути свій емоційний інтелект;
  • отримати необхідну індивідуальну педагогічну підтримку та медичну допомогу;
  • розвинути самосвідомість кожного учня як самостійної особистості і як члена колективу.

У ліцеї цінують почуття незалежності, яке поєднується з відповідальністю за виконання своїх обов’язків, заохочують індивідуальні інтереси, шанують допитливість, потяг до знань.

МИ ДІЄМО:

збираємо ентузіастів-педагогів, вчимося вчити ліцеїстів. У ліцеї працює психолого-педагогічна лабораторія, яка накопичує досвід педагогічних розробок, науково-методична рада, яка організовує роботу по зміні змісту навчання, впровадженню нових форм та методів навчання. Одне з головних правил учителів-лідируй власним прикладом, а не розмовами.

МИ ПРОПОНУЄМО:

співпрацю з різними навчальними та науковими закладами.
Ми сподіваємось на підтримку і допомогу у справі розвитку ліцею з боку меценатів і владних структур району і міста.

Основні педагогічні ідеї, на яких ґрунтується концепція розвитку ліцею:

  • ідея індивідуально орієнтованого навчання К. Роджерса;
  • ідея школи-парку відкритих студій М. Балабана;
  • ідеї гуманізації освіти Д. Дьюі, В.Сухомлинського;
  • ідея школи діалогу культур В.С.Біблера;
  • ідея школи-комплексу;
  • ідея глобальної освіти;
  • ідея індивідуальної педагогічної підтримки;
  • ідея нових інформаційних технологій навчання;
  • ідея педагогіки співробітництва С.Соловейчика;
  • ідея розвивального навчання Б.Ельконіна і В.Давидова;
  • ідея живого знання В.Зінченка;
  • ідея колективної творчості;
  • ідея навчання в процесі роботи;
  • ідея неперервної освіти упродовж усього життя;
  • ідея розвитку емоційного інтелекту П.Соловея та Дж.Майєра;
  • ідеї демократичної шкільної освіти Дж.Дьюі, Е.Гутман та ін.
СТРАТЕГІЯ РОЗВИТКУ ЛІЦЕЮ №144 ім. Г.ВАЩЕНКА м. КИЄВА НА 2021–2026 НАВЧАЛЬНІ РОКИ

приймальня дирекора
(044) 249-79-70